Fotoclub Rijswijk

Volgende bijeenkomst 2024:

vrijdag 5 april
Bespreken Fotowerk

Fotoclub Rijswijk is lid van de Fotobond.
In de bijlage de uitslag van de Genrewedstrijd van de jubilerende Fotobond in onze afdeling, afdeling 11.
Felicitaties aan de winnaars en ook aan Monique, clublid van Fotoclub Rijswijk.
Winnaar van de Bondsfotowedstrijd 2022 is (weer) geworden de LAFV.
Secretaris van Fotoclub Rijswijk, Jacqueline Duimel-Hartman is op 14 januari 2022 geïnterviewd door redactielid Erika Priebee voor de wijkkrant “Leeuwendeel”.
Dit interview is gepubliceerd in de editie van maart 2022.
Dit interview is hier te lezen Leeuwendeel.

Actueel nieuws:
Fotochallenge
Op 13 mei zal in het zuiderpark te Den Haag de fotochallenge plaatsvinden.
Hier is meer infomatie te vinden.
Op vrijdag 16 juni 2023 – Presentatie en workshop Portretfotografie.

Fotoclub Rijswijk organiseert ook praktijkavonden voor de leden.
Op vrijdag 16 juni jl. heeft clublid Sebastian een presentatie gehouden over portretfotografie. In deze presentatie werd aandacht besteed aan o.a. de belichting bij het maken van portretten en de opstelling van de lichtbronnen/flitsers. Sebastian heeft ook diverse tips en aanwijzingen gegeven in zijn presentatie.
Kortom een presentatie over “Waar moet je aandenken om een goede portretfoto te maken?”.
Na de presentatie zijn enkele leden in onze clubruimte aan de slag gegaan en hebben portretfoto’s gemaakt.
Langs deze weg bedankt het bestuur Sebastian voor deze leerzame presentatie en workshop.